2008-04-06

Nemiegok...

Va kaip būna, kai pritrūksta miego. Arba kai kažką darai iki galo nepraplėšus akių. Šįryt buvo mano eilė iš ryto keltis su Monika, tai nusprendžiau, kad kol likusi šeimyna sukils, pasiuvinėsiu truputį. Beveik pabaigiau vieną motyvą, kai supratau, kad vietoj dviejų siūliukų tarpelio palikau keturis... Na, bet gal tik man taip akivaizdžiai krenta į akis :)


5 komentarai:

  1. Nu jei tas didesnis nei turi būt tarpas po gėlytėm, tai galima bandyt į tarpą tas violetinės gėliukes iš backstitcho pasiuvinėt, neatrodys taip tuščia.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Anonimiškas2008-04-06 22:45

    Aš turbūt visai ne ten žiūriu, bet tarpuką per 4 siūliukus randu tik tarp rausvų gėlyčių viršuj ir apačioj, o kadangi ten viskas gražu ir simetriška, tai net mintis į galvą neateitų, kas kas nors ne taip.
    Labai prilabai gražus man šitas motyvas... :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. nelabai ir aš pastebiu didesnį tarpą, o dar kai susisuks į "ruliuką" tikrai bus puikiai, bet kaip sparčiai judi

    AtsakytiPanaikinti
  4. Lina, bus dar ir antra blackwork'o dagių juosta, o didesnis tarpiukas - tarp antrosios nedidukų dagių juostos ir pačios apatinės juostelės...

    AtsakytiPanaikinti
  5. Vaida, nevyk Dievo į medį... Matote dviem siūliukais tarpas per didelis...

    AtsakytiPanaikinti

Ačiū, kad užsukote! Visada malonu skaityti Jūsų komentarus!

Thanks for dropping by! Please feel free to leave a comment!

Спасибо, что зашли в гости! Всегда приятно читать Ваши отзывы!